+372 56 573 088


Miks autogaas?

Kas Te kasutate sageli autot?
Kas Teie sissetulek sõltub otseselt kütuse maksumusest?
Kas olete mõelnud sellepeale, kui see teile kaks korda odavam oleks?

Milleks?

Kõigepealt selleks, et kokku hoida. Gaasi kasutades läheb Teile maksma odavamalt mitte ainult kütus kui ka autohooldus – mootori remont ja õlivahetus.

Mis see on?

Kaasaegset gaasiküttesüsteemi moodustavad vastupidav balloon, torujuhtmed ja arvutiga juhitav spetsiaalne sissepritsesüsteem. Kütuseks on propaani ja butaani segu. Balloon paigaldatakse varuratta pesasse. Siinjuures jaab bensiinipaak endisesse kohta. Salongi paigaldatakse kütuse umberlülitamise nupp – gaas/bensiin. See tähendab, et mootor muutub kahekütuse mootoriks, mis annab juhile suurema tegevusvabaduse.

Ega see ohtlik ei ole?

See ei ole ohtlikum kui gaasipliit Teie köögis. Süsteem on täiesti hermeetiline. Kõik seadmed vastavad rangelt Euroopa ohutusstandardile. Gaas oli autos ohtlik siis, kui „oskurid“ paigaldasid vanale „Zigulile“ olmes kasutatavaid balloone propaaniga. Tollest ajast peale on tehnoloogiad tunduvalt arenenud.


Eelised



kasutades gaassüsteemi:

    * Mootori silinder ja kolb teenivad kauem (gaas ei pese õli silindri seintelt maha ja seguneb paremini õhuga, mis võimaldab ühtlasemat kütuse põlemist).
    * Õli võib vahetada harvemini, kuna see kaotab oma omadused aeglasemalt.
    * Moodustub vähem nõge.
    * Heitgaasid on vähem ohtlikud inimestele ja loodusele.
    * Müratase langeb.
    * Mootor töötab pehmemalt, ilma detonatsiooni ja järskude tommeteta, kuna gaasi oktaanarv on 93—120.
    Gaas on bensiinist ja diislikütusest tunduvalt odavam.